Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Ψηφιακό super market

Η αλυσίδα Home Plus στη Ν.Κορέα (aka Tesco), δημιούργησε ψηφιακά super market σε σταθμούς του μετρό. Τα προϊόντα εμφανίζονται σε...

...φυσικό μέγεθος και σα να βρίσκονταν στα ράφια ενός καταστήματος. Κάθε προϊόν φέρει ένα barcode το οποίο οι αγοραστές μπορούν να σκανάρουν με το κινητό τους τηλέφωνο και να το προσθέσουν στο ψηφιακό τους καλάθι. Αφού ολοκληρώσουν τα ψώνια τους, πληρώνουν ηλεκτρονικά και περιμένουν να παραδοθούν στη πόρτα του σπιτιού τους.