Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Βαρύγδουπες δηλώσεις Κούγια, για το παιχνίδι Μακάμπι - Ολυμπιακός, που μένουν αναπάντητες!

Σάλος στην αθλητική πιάτσα τις τελευταίες ημέρες μετά τις αποκαλύψεις Βοργιά για το βρώμικο παρασκήνιο και την σχέση Δαλούκα, Μαρινάκη, Μπέου στο παιχνίδι για τα προκριματικά του Europa League ανάμεσα στην Μακάμπι και τον Ολυμπιακό






Κουγιας: " 'Εχω ακούσει την κασέτα"

bizeli : " Θέλουμε να την ακούσουμε και εμείς, όλα στο φως!"


Την επιστολή που αφορά το παιχνίδι της Μακάμπι με τον Ολυμπιακό και που όπως ισχυρίζεται έχει στα χέρια του εδώ και πολύ καιρό και ο Σ. Πιλάβιος, θα αποκαλύψει τη Δευτέρα ο Σωτήρης Βοργιάς. "Η ιστορία αυτή είναι γνωστή εδώ και καιρό", τόνισε. Κούγιας: Έχω ακούσει την κασέτα. Η υπόθεση είναι βρομερή!

Κούγιας: Έχω ακούσει την κασέτα. Η υπόθεση είναι βρομερή! Να πει την αλήθεια ο Δαλούκας

Δηλώσεις στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ στην εκπομπή του Άρη Γάτα έκανε ο Αλέξης Κούγιας:

“Υπάρχουν διάφορες εκδοχές για τη συγκεκριμένη υπόθεση.Μία μου έχει μεταφέρει ο Δαλούκας, μία μου την είπε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος του ποδοσφαίρου και υπάρχει και μια κασέτα που είναι προϊόν υποκλοπής.

Αν με απαλλάξει ο δικηγορικός σύλλογος από το απόρρητο, τότε μπορώ να σας πω τι λέει αυτή η κασέτα, αλλά δυστυχώς δεσμεύομαι από το απόρρητο."

Για την απόφασή του να αποσυρθεί από την υπόθεση Δαλούκα είπε:

“Δεν άδειασα τον Δαλούκα. Όταν άκουσα τον Μαρινάκη να λέει ότι ο Δαλούκας είναι εχθρός της Ελλάδας, δεν κατάλαβα γιατί το είπε. Το ίδιο, όταν ο Μπέος τον είπε απατεώνα. Σε συζητήσεις που είχα με παράγοντες άκουσα διάφορα.

Άκουσα και την κασέτα. Την υπόθεση Δαλούκα την άφησα λόγω Παναχαϊκής και για τους διαιτητές “λαμόγια”.

Η υπόθεση αυτή είναι βρομερή. Αφορά ανθρώπους που δεν αγαπούν το ποδόσφαιρο, αλλά αγαπούν το χρήμα και τη δόξα.

Μου είπαν ότι ο Δαλούκας έκανε μια βρομερή πράξη. Από την κασέτα που άκουσα κατάλαβα ότι του προτάθηκε να κάνει μια βρόμικη πράξη. Προσέξτε τι λέω. Και αυτοί που του το πρότειναν δεν έχουν καμία εμπλοκή.

Την κασέτα την άκουσα αφού είχα αφήσει την υπόθεση Δαλούκα. Στην κασέτα δεν υπήρχε ο Δαλούκας, αλλά άλλοι άνθρωποι. Αν είχα ακούσει την κασέτα πριν, ίσως να μην άφηνα την υπόθεση.

Έχω πια αποκρυσταλλωμένη άποψη για την υπόθεση... Αυτός που πρέπει να μιλήσει και να πει την αλήθεια είναι ο Δαλούκας και θα τον υπερασπιστώ εγώ δωρεάν. Να ξεβρομίσει ο τόπος. Και η πολιτεία να αναλάβει την προστασία του”.

Βοργιάς: Τη Δευτέρα θα βγάλω την επιστολή

Ο παλαίμαχος διαιτητής με δηλώσεις του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ τόνισε μεταξύ άλλων:

“Αυτά που κάνει ο κ. Πιλάβιος να κρατάει επιστολές, τα στημένα παιχνίδια στο συρτάρι δεν είναι σωστά. Αυτά που κάνει ο Πιλάβιος να πηγαίνει στον κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας την ώρα που η Ελλάδα πεινάει είναι αστεία πράγματα.

Εγώ θα διαβάσω την επιστολή τη Δευτέρα στην εκπομπή του Κυριάκου Θωμαϊδη.

Ας βγει ο κ. Πιλάβιος να πει ότι δεν υπάρχει επιστολή.

Με τα πρόσωπα δεν έχω τίποτα, ούτε με τις ομάδες.

Η ιστορία αυτή είναι γνωστή εδώ και έξι μήνες στους δημοσιογράφους και δεν τόλμησε κανείς να κάνει εκπομπή.

Η επιστολή έπρεπε να έχει διαβιβαστεί αρμοδίως στην πολιτεία και τον Υφυπουργό για να παρθούν μέτρα”.

soccerplus.gr