Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Porsche black edition

Με τη νέα γενιά της 911 να βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη (έχουμε βεβαίως ακόμα λίγο καιρό μέχρι να δούμε την τελική της μορφή), η Porsche αποφάσισε να εμπλουτίσει ακόμα περισσότερο την υπάρχουσα γενιά με μία ακόμα ειδική έκδοση για την Coupe και την Cabriolet. Όπως φυσικά αποκαλύπτει και το όνομα της, η Black Edition ξεχωρίζει κυρίως από το ειδικό μαύρο χρώμα της.  
Το εσωτερικό είναι και αυτό «ντυμένο» σε μαύρο χρώμα, ενώ σε αυτό το σημείο ξεχωρίσουν τα δερμάτινα καθίσματα, το νέας σχεδίασης τιμόνι, οι επενδύσεις αλουμινίου στο ταμπλό το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών, η βαμμένη κεντρική κονσόλα, καθώς και το ειδικό ταμπελάκι με τον αριθμό 1911, που αντιπροσωπεύει ουσιαστικά των αριθμό αντιτύπων που θα παραχθεί η 911 Black Edition. Τα υπόλοιπα καλούδια στο εσωτερικό περιλαμβάνουν ένα νέο ηχοσύστημα της BOSE, το Porsche Communication Management που περιλαμβάνει Bluetooth / MP3 και σύστημα πλοήγησης, σύστημα «parking assistant», cruise control, καθρέπτες αυτόματης σκίασης, και αισθητήρες βροχής για τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
Πάνω από τον πίσω άξονα υπάρχει ο γνωστός επίπεδος κινητήρας των 3,6 λίτρων (flat-six) που αποδίδει 345 ίππους (254 kW) και 390 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, η 911 Coupe επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 4,9 sec. με την Cabriolet να πραγματοποιεί την ίδια διαδικασία σε 5,1 δευτερόλεπτα. Ασχέτως αμαξώματος πάντως, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 289 km/h.
Οι τιμές για την ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Black Edition στη Γερμανία θα ξεκινάνε από τα 85.538 ευρώ για την Coupe και από τα 96.843 ευρώ για την Convertible.

Αυτόν το Μάρτιο όμως θα ξεκινήσει και η διάθεση της Porsche Boxster S Black Edition με τη βασική της τιμή στη γερμανική αγορά να ορίζεται στα 63.404 ευρώ (να διευκρινίσουμε ότι οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ).
Όπως συμβαίνει φυσικά και με τη συγκεκριμένη έκδοση της 911, έτσι και με την Boxter S Black Edition, η περιορισμένη παραγωγή θα φτάσει τα 987 αντίτυπα (το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στον κωδικό της πλατφόρμας του roadster της Porsche).
Βεβαίως και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης είναι πολύ μεγάλος, ενώ το χαρακτηριστικότερο σημείο του αυτοκινήτου είναι το ότι είναι «ντυμένο» σε μαύρο χρώμα και εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά.  Εξωτερικά οι εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά, αλλά και η διπλή απόληξη της εξάτμισης είναι βαμμένες μαύρες, ενώ το ίδιο χρώμα έχει και το λογότυπο «Boxster S» στο καπό. Οι ζάντες αλουμινίου με τις 10 ακτίνες είναι «δανεισμένες» από τη Boxster Spyder αλλά φυσικά σε… μαύρο χρώμα, ενώ είναι και ελαφρύτερες κατά 5 κιλά σε σχέση με αυτές της απλή Boxster S. Οι 19 ιντσών ζάντες «φοράνε» ελαστικά 235/35 ZR 19 εμπρός και 265/35 ZR 19 πίσω.
Και στην προκειμένη περίπτωση, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα, τα μαύρα roll-bars, το νέας σχεδίασης τιμόνι, οι επενδύσεις αλουμινίου σε ταμπλό, τιμόνι, πάνελ θυρών, πίνακα οργάνων και μοχλό ταχυτήτων, καθώς και το ειδικό ταμπελάκι στο ταμπλό με τον σειραϊκό αριθμό παραγωγής. Στο εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ανεμοθραύστης, ατνιθαμβωτικοί καθρέπτες εξωτερικά και εσωτερικά, αισθητήρας βροχής, cruise control, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, το σύστημα «Porsche Communication Management» (PCM που συμπεριλαμβάνει και εδώ navigation), ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης και προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνου, προβολείς Bi-Xenon κατευθυνόμενης δέσμης και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Τα μόνα στοιχεία τα οποία περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό της Black Edition Boxster S, είναι τα κεραμικά φρένα (Porsche Ceramic Composite Brakes ή PCCB αν θέλετε), ή ενεργή ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), καθώς και τα ηλεκτρικά με μνήμες δερμάτινα καθίσματα.
Σε αντίθεση με την 911 σε αυτή την έκδοση, η Boxster διαθέτει βελτιώσεις στο κεντρικά τοποθετημένο μηχανικό σύνολο. Έτσι ο 6κύλινδρος των 3,4 λίτρων διαθέτει πλέον 10 επιπλέον ίππους, γεγονός που σημαίνει ότι η συνολική ισχύς έχει φτάσει τους 320 ίππους (235 kW), ενώ κατά 10 Nm έχει αυξηθεί και η ροπή και αγγίζει πλέον τα 370 Nm. Στον τομέα των επιδόσεων τώρα, το κλασικό 0-100 km/h πραγματοποιείται κατά 1/10 του δευτερολέπτου ταχύτερα από την απλή Boxster S (σε 5,2 sec.), ενώ με το προαιρετικό κιβώτιο διπλου συμπλέκτη (PDK) ο χρόνος αυτός είναι στα 5,1 δευτερόλεπτα (με το πακέτο Sport Chrono το 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 4,9 sec.). Και η τελική ταχύτητα όμως έχει αυξηθεί κατά 2 km/h και αγγίζει πλέον τα 276 km/h. Το θετικό στοιχείο είναι ότι η μέση κατανάλωση παραμένει στα ίδια επίπεδα με την Boxster S, στα 9,8 L/100 km δηλαδή.
Μετά και από αυτές τις αποκαλύψεις, το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να δούμε τέτοιες εκδόσεις και στις Cayman, Cayenne και Panamera. Οψόμεθα...
e-go.gr