Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

"ΘΕΛΩ ΠΟΛΕΜΟ"



"Θυμαμαι οταν ημουν μικρη στο σχολειο μου ζηταγαν να περιγραψω τον κοσμο που θα ηθελα να ζησω οταν μεγαλωσω... Έλεγα λοιπον οτι θελω να μεγαλωσω σ`ενα κοσμο με πολυ αγαπη,να ξυπναω το πρωι και να βλεπω ενα καταγαλανο ουρανο κι εναν τεραστιο χρυσαφενιο ηλιο,να βλεπω πολυχρωμα λουλουδια και χαμογελαστα προσωπα...


 
 ...να βλεπω ευτυχισμενους τους γονεις μου και τους ανθρωπους που αγαπω,να μην υπαρχουν παιδακια που πεινανε, να μην γινονται πια πολεμοι.. 

Τα χρονια περασαν και προσγειωθηκα αποτομα, κι αν τα χρονια της εφηβειας ηταν σχετικα ευχαριστα και ανεμελα,αν τα χρονια της ενηλικιωσης ηταν δυσκολα, οι τελευταιοι πια μηνες ειναι ανηποφοροι...

Παντου οργη, θλιψη, απελπισια και απογοητευση, ανθρωποι που ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, που βρεθηκαν στο δρομο απ`τη μια στιγμη στην αλλη να κοιμουνται σε παγκακια και εισοδους καταστηματων, ελληνες που περιμενουν ενα πιατο φαγητο στα σισιτια, που ψαχνουν σε σκουπιδια και στα απομειναρια των λαικων αγορων κατι για να ξεγελασουν την πεινα τους κι ομως δεν χανουν την αξιοπρεπεια τους.. Και στο αλλο ακρο οι "καθως πρεπει" παρουσιαστριες πρωινων και μεσημεριανων εκπομπων να μου πετανε στη μουρη τη γκλαμουρατη ψευτικη ζωη τους και να μου λενε με τρομο "δεν μπορουμε πια να παμε ουτε στο κεντρο της Αθηνας...." η "η οικονομικη κριση μας εχει γονατισει...", οι δημοσιοκαφροι εκπομπων και δελτιων ( με μισθο πολλων μηδενικων) να μου μιλανε απο το πρωι ως το βραδυ για την οικονομικη κριση και για το πως θα αποφυγουμε τη χρεοκοπια, πολιτικοι που δεν εχουν κολλησει στη ζωη τους ουτε ενα ενσημο,με εξωφρενικους μισθους και προνομια να μου λενε οτι εγω φταιω για τα χαλια της χωρας γιατι αφ`ενος ειμαι "τεμπελα" και αφ`εταιρου "μαζι τα φαγαμε".. Να βλεπω τον τουριστα πρωθυπουργο κα τους 300 δοσυλογους να πουλανε τη ζωη μου κομματι κομματι και να μην μπορω να κανω τιποτα...

Μη βιαστεις να μου πεις οτι ΕΓΩ τους εβαλα στη βουλη,ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ "ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ"......

Να σου πω κατι??? Δεν θελω πια ουτε γαλαζιους ουρανους ουτε αγαπες και λουλουδια..

ΘΕΛΩ ΠΟΛΕΜΟ....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ..
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ..

θελω να δω τους δοσιλογους πολιτικους και τα κομματοσκυλα τους να ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ενας ενας στο Συνταγμα οπως κανανε παλια στους ΠΡΟΔΟΤΕΣ..

θελω να δω τις μανταμιτσες του lifestyle να παρακαλανε στα 4 για ενα δωρεαν μανικιουρ.. (δεν τις εχω και για τιποτα πιο σοβαρο)...

θελω να δω τα δημοσιογραφικα κορακια των δελτιων και λοιπων εκπομπων να τρεχουν πανικοβλητοι για να σωθουν απο τα γιουχα και τις πετρες του κοσμου....

και θελω να δω ολους τους ΕΛΛΗΝΕΣ μ`ενα τεραστιο χαμογελο να λενε
"ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΒΡΩΜΗΣΑΜΕ...."

αναγνωστρια